Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou
Αν δεν κάνω λάθος, η ονομαστική ισχύς που ανακοινώνεται από το κάθε εργοστάσιο αντιστοιχεί στην ισχύ που αποδίδεται στον στρόφαλο, όπως μετράται -για παράδειγμα- όταν ο κινητήρας βρίσκεται σε δυναμόμετρο "πάγκου".
Από εκεί και πέρα το κεφάλαιο "απώλειες μετάδοσης κατά τη δυναμομέτρηση" είναι πολύ μεγάλο και εκτείνεται σε απίστευτο εύρος με την επίκληση σοβαρών αλλά και φαιδρών επιχειρημάτων.
Πάντως, από συζητήσεις που έχω κάνει με καλό φίλο που έχει ασχοληθεί εκτεταμένα και επισταμένα με τον 2zz, με πληροφόρησε πως η πραγματική μέγιστη ισχύς του συγκεκριμένου κινητήρα ήταν γύρω στα 180+ άλογα.
ΥΓ: Πάντως, η δυνατότητα βελτίωσης της απόδοσής του με "απλές" και "στοχευμένες" περιφερειακές επεμβάσεις, ήταν το "κερασάκι" στην τούρτα που άκουγε στο όνομά 2zz-ge...
|
Γενικότερα, από αυτά που έχω κατά καιρούς διαβάσει, η ισχύς στον τροχό του TS κάπου εκεί παίζει (165-170) σύμφωνα τουλάχιστον με τους ισχυρισμούς διαφόρων κατόχων που το έχουν μετρήσει. Κάτι που επιβεβαιώνεται από το συγκεκριμένο ινστιτούτο το οποίο φαίνεται να χρησιμοποιεί αξιόπιστα μέσα μέτρησης και διαδικασίες...