Χαζεύοντας στο net έπεσα πάνω στη σελίδα του
RRI, Rototest Research Institute το οποίο εμφανίζεται ως μη κερδοσκοπικό ινστιτούτο ερευνών της Σουηδίας που ασχολείται κατά βάση με την έρευνα και ανάπτυξη των οδικών μετακινήσεων. Ένα κομμάτι της δραστηριότητας του εν λόγω ινστιτούτου είναι και η ανάλυση για το πως ακριβώς δουλεύει και αποδίδει ένας κινητήρας κάτω από ορισμένες συνθήκες. Έτσι έχουν δυναμομετρήσει πάρα πολλούς κινητήρες και συγκρίνουν την ονομαστική ισχύ από το εργοστάσιο με αυτή που από τα μηχανήματά τους προκύπτει. Στην περίπτωση της T-Sport (συγκεκριμένα μέτρησαν ένα TS f/l του 2005) τα νούμερα που προέκυψαν στον τροχό είναι 167 ΗΡ και 162 Nm (16,36 κιλά) ροπής. Σε σχέση με την ονομαστική ισχύ των 192 ίππων, οι απώλειες είναι της τάξης του 13% περίπου... Ενδιαφέρον... Λεπτομέρειες και διαγράμματα
εδώ