Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 20-03-11, 20:37
Το avatar του χρήστη nvrkp streetracing
nvrkp streetracing Offline:
 
Εγγραφή: 02-05-2009
Μοντέλο: E12 1.4 pro f/l
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 671
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 267
nvrkp streetracing είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sop Εμφάνιση μηνυμάτων
Εκτος αυτου το πιθανοτερο ειναι να εχει χασει κιολας τ αμαξι αν δουλευει το βαρελακι ετσι......

Καμμια βολτα το πηγες????
Ειδες διαφορα ?????
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kpagonaris Εμφάνιση μηνυμάτων
Πάντος φίλε μου και γω σαν πολύ κλειστές βλέπω τις κούρμπες, άρα συμφωνώ ότι ίσως να είναι και πνηγμένο. Σίγουρα θα δεις διαφορά αν βάλεις σωλήνα και στην εισαγωγή. Από θόρυβο πως πας?
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nvrkp streetracing Εμφάνιση μηνυμάτων
ετσι φενετε νεοκλη γιατι εχω δωσει λιγο κλεισεις στα κουμποματα των κολαρων
ωστε να κατσει η μουρη bmc προς τα μπρωστα γιατι αργοτερα μαλον θα βαλω και σωλινα στην εισαγωγη του.
παντος ειναι πολη αισθητη η διαφορα σε ολο τα φασμα των στροφων,
σαν να ελαφρυνε το αμαξι...
οσο για τον θορηβο θα ελεγα οτι δεν ειναι και τεραστια η διαφορα...
θελω να πω οτι ακουγετε μεν αλλα δεν κανει εκεινο το βογγητο που κανουν αλλα aftermarket...
να πω επησεις οτι σε αδρανια τα κολαρα που χρησιμοποιησα εχουν 6-7mm μεγαλιτερη διαμετρο απο οση χρειαζοταν.
να ξαναπω οτι η διαφορα ηταν εμφανη προς το καλητερο φυσικα....
__________________
Απάντηση με παράθεση