Η δικη μου συμβουλη ειναι οτι πρεπει να αλαξεις το ψυκτικο υγρο του ψυγειου . ολοκληρου του συστηματος εννοειται. να προσεξεις 2 πραγματα ομως. να σου βαλουν το PINK και oxi το RED. αφου αλαξεις τα υγρα ολου του σστηματος προσοχη στην εξαερωση. η εξαερωση γινεται αφου αλαξεις ολα τα υγρα του συστηματος ψυξης, βαζεις μπροστα το αυτοκινητο ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ(ΟΧΙ ΔΟΧΕΙΟΥ) και το αφηνεις να δουλεψει εως οτου το βεντιλατερ αναψει 3-4 φορες. προσοχη το κολαρο που ειναι ακριβως κατω απο το ψυγειο(χαμηλοτερο σημειο) πρεππει να εχει ζεσταθει για να ολοκρηρωθει η εξαερωση. θα δεις τα υγρα βγαζουν φυσαλιδες σαν να βραζουν και αποβαλουν τον οποιο αερα ειχε μεσα το συστημα. μετα συμπληρωνεις αν χρειαζετε βαζεις και στο πλαστικο δοχειο και εισαι ετοιμος. κοστος γυρω στα 60,00 ευρω αλλα αξιζει. εγω σε συμβουλευω να κανεις και οπτικο ελεγχο της αντλιας νερου μηπως και εχει καποα διαροη. αν εχει θα δεις να εχει τρεξει υγρο πανω της και επειδει ειναι ροζ ειναι πολυ εμφανες. για να γνωριζεις η TOYOTA προτεινει αλαγη του υγρου συστηματος ψυξης καθε 5 χρονια.
α παραλιγο να το ξεχασω θελει οποσδηποτε και αλαγη υμαντα δυναμου. οποσδηποτε. κοιταξε τον και θα δεις οτι εχει κανει μικρα σκισηματα απο την πολυκερια. 70,00 ευρω σαν ανταλακτικο. οτιδηποτε θελησεις μπορεις να με ρωτησεισ ελευθερα. και μην ακουσεις μ@λ@κιες του στυλ "ελα μωρε και να σκιστει δεν υπαρχει προβλημα, εχει καδενα". να σου πω οτι η αντλια νερου περνρι κινηση απο αυτον τον υμαντα. αυτο τα λεει ολα
__________________
|