Λάδια (ειδικά) και βαλβολίνες, αλλάζεις χωρίς δεύτερη σκέψη.
Τα μπουζί λογικά δεν έχουν κάποιο πρόβλημα μετά από τόσο λίγα χιλιόμετρα, αλλά με κόστος γύρω στα 50€ νομίζω πως δεν αξίζει να το συζητάμε...
Καλή ιδέα είναι να ελεγχθεί και ο ιμάντας (αντλίας νερού, A/C, alternator) με τον τεντωτήρα του, διότι ακόμα και τα χιλιόμετρα να μην έχουν συμπληρψθεί, ο χρόνος είναι αμείλικτος...
Οι βίδες του lift αλλάζονται πανεύκολα, βγάζοντας απλά το κάλυμμα των εκκεντροφόρων/βαλβίδων ("ψευτοκάπακο").
Αν δεν κάνω λάθος, το φίλτρο βενζίνης είναι ενσωματωμένο στην αντλία βενζίνης μέσα στο ρεζερβουάρ. Ένα παλικάρι από το Yaris club (με Yaris TS) είχε κάτσει και είχε βγάλει, είχε κάνει βίδες και είχε καθαρίσει μόνος του το φίλτρο αυτό, το οποίο ήταν πλαστικό και ενσωματωμένο στην ηλεκτρική αντλία.
Τέλος, ένα καλό καθάρισμα στην πεταλούδα και το AFM σε συνδυασμό με αλλαγή φίλτου αέρα, θεωρώ πως είναι εκ των ων ουκ άνευ.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|