Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #58  
Παλιά 22-02-11, 22:02
Το avatar του χρήστη LIAKOYRAS
LIAKOYRAS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 01-08-2007
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 137
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
LIAKOYRAS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Οπως ειπα και πριν βγαζει πολλά περιεργα καυσαέρια τα οποια ΔΕΝ τα μετρανε στις καρτες που είναι για βενζινη κανονικά!
Χημικος δεν ειμαι αλλα ποια ειναι ακριβως αυτα τα "περιεργα" καυσαερια?Αν εννοεις το αρσενικο δεν ειναι προιον της καυσης του πετρελαιου καθως αυτο ειναι αδυνατο.Το μεγαλο προβλημα ειναι η ΚΑΠΝΑ και μονο.Οι συγχρονοι πετρελαιοκινητηρες αντιμετωπιζουν με σχετικη επιτυχια αυτο το προβλημα.Θα ηθελα ομως να σκεφτουμε και ΟΛΕΣ τις υπολοιπες ΜΕΚ ειτε σε κτιρια για θερμανση ειτε σε φορτηγα ιδιωτων ή λεωφορεια ειτε οι βιοτεχνιες εντος των πολεων μας.
Οσον αφορα στη καπνα εντος των θαλαμων καυσης και αυτη πλεον αντιμετωπιζεται (οχι οτι ειναι προβλημα σε τοσο βαθμο που νομιζεις) με την τεχνολογια adblue, αφου αισθητηρες ενμερωνουν τον οδηγο, μετα απο καποιο χρονικο διαστημα, εαν θελει να βγει σε ευθεια προκειμενου να ψεκασει ενα ειδικο υγρο και να καθαρισουν οι θαλαμοι.Αλλα και παλι ουσιαστικο προβλημα δεν υπαρχει, τουλαχιστον οχι σε υπερθετικοτερο βαθμο απο τους βενζινοκινητηρες.
Για το υγραεριο και το φυσικο αεριο πιστευω ειναι μια τεραστια κουβεντα που αποτελεσμα δεν θα εχει καθως μαλλον δεν εξαρταται απο την αφεντια μας αλλα για τους παγκοσμιους ενεργειακους παραγωγους (και προαγωγους).
Ομως σιγουρα σε εναν οικογενειαρχη συμφερει ενα πετρελαιοκινητο ενω για τον πιτσιρικα το βενζινοκινητο.
Α και στο ευρωπαικο πρωταθλημα τουρισμου diesel σαρωνουν τις πρωτες θεσεις.
Τελος (και απο εγκυρη πηγη) το πετρελαιο δεν επιτρεπεται στο μισο πληθυσμο της χωρας γιατι τα μεγαλα κορακια προμηθειας υγρων καυσιμων εχουν προσανατολισμενη την παραγωγικη τους διαδικασια στη βενζινη οποτε...
Απάντηση με παράθεση