Κατι με την συμπίεση δεν το θυμομουν καλά! βασικα λένε ότι το καυσιμο η βενζινη ειναι ποιο ελαφρια!! και κανει καλυτερη καυση και το πετρελαιο κανει ατελή! γιαυτό και δεν αποδίδουν τα μεγιστα και χρειαζονται turbo για υποβοήθηση, η συμπιεση στους πετρελαιοκινηρες ειναι μεγαλύτερη επειδή το καυσιμο αντεχει στην συμπιεση και μας επιτρεπει να γινει αυτανάφλεξη χωρις πειράκια! ετσι δεν υπάρχει συστημα αναφλεξης που ειναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα! στους βενζινοκινηρες δεν αντεχει την συμπίεση και έτσι πρεπει να υπάρχει συστημα αναφλεξης.
Ξεχασα πως ειστε Βορεια Ελλάδα! για τα αλλα θεματα και πολλα περισσοτερα για οσους θελουν να μαθουν περισσότερα, και για εγκαταστάσεις υγραεριου κτλ σε αμαξια κατεβαστε το βιβλίο και τον εργαστηριακο οδηγό της σχολής μηχανικών αυτ/των από εδώ free και μέσα έχουν σε pdf τα βιβλία:
http://www.pi-schools.gr/lessons/tee/mechanical/
Κατεβάζετε τα :
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης ΙΙ
Βιβλίο (34.032KB)
Εργαστηριακός Οδηγός (4.805 ΚΒ)
(Μηχανών και Συστημάτων Αυτοκινήτου)
και οτι αλλο θελετε, στο βιβλίο λεει ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!! εγώ εκανα πολυ παλιοτερη εκδοση στο σχολειο.