Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #16  
Παλιά 18-02-11, 23:13
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλά ακούγεται αλλα αν σκεφτείς ότι ΟΛΟΙ οι πετρελαιοκινητήρες ειναι με turbo, σε βενζινοκινητήρα θα είχαμε 130-140 αλογα με ανάλογη turbina. Το θέμα ότι καίει λίγο οφείλεται στις χαμηλές επιδόσεις του κινητήρα, καθώς και στην διαφορετική συμπιεση. Αν κρίνουμε με βαση την κατανάλωση μπορει να φαίνεται ότι αξίζει. Και το θετικό είναι ότι δεν υπαρχει συστημα ανάφλεξης και γλιτώνεις αρκετα αργοτερα. Δεν ξέρω γιατι αλλα μου εχει κολήσει οτι το πετρελαιο σαν καύσιμο ειναι πολυ υποδεεστερο της βενζίνης και του υγραερίου. Εξάλλου και τι περιμένετε δλδ αν αυξηθουν τα αμάξια με πετρελαιο οι τιμές δεν θα πλησιασουν ακόμα περισσότερο της βενζίνης? περιττο να πω πως έρχεται σύντομα ίσως και φυσικό αέριο στα αυτοκίνητα! σε άλλες Ευρωπαικες χώρες πχ Ιταλία βγαζουν ήδη με βενζίνη-φυσικό αέριο, γιαυτό τα λέω, το να πάρεις νεο αμάξι και να καιει πετρελαιο μου φαινεται σαν να γυρνάμε χρόνια πίσω. Γνώμη μου πάντα, αλλά δεν θα το ήθελα με τίποτα. 1000 φορές να έβαζα υγραέριο ακόμα και αν είχα καινούριο αμάξι.
Απάντηση με παράθεση