Μπορεί να είμαι λίγο off topic, αλλά αξίζει να το πω. Έπεσε στα χέρια μου το Car And Driver του Φεβρουαρίου όπου λέει τα εξής:
Σε πρόσφατη συνέντευξή του σε εφημερίδα της Ιαπωνίας, ο πρόεδρος της Fuji Heavy Industries (η parent εταιρεία της Subaru) ανακοίνωσε ότι τα από κοινού εξελιγμένα coupe των Toyota και Subaru θα παρπυσιαστούν προς τα τέλη του 2011. << Θα είναι πολύ άνετα και οικονομικά σε κατανάλωση καυσίμου ενώ θα διαθέτουν το χαμηλό κέντρο βάρους γεγονός που θα εμπνέει σιγουριά στον οδηγό>>. Οι έως τώρα πληροφορείες κάνουν λόγο για έναν δίλιτρο επίπεδο κινητήρα (boxer), ο οποίος στην τούρμπο εκδοχή θα αποδίσει 260hp, ενώ θα υπάρχει κ μικρότερη έκδοση, η οποία θα είναι ατμοσφαιρική απόδοσης 160Hp. Τα σύνολα αυτά θα συνδιάζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων κ φυσικά η ισχύς θα μεταφέρεται στους πίσω τροχούς.
Επίσης:
Τον Ιανουάριο του 2013 αναστέλονται οι πωλήσεις των Daihatsu... χωρίς οι έως τότε αγοραστές να έχουν προβλήματα οπως service και ανταλλακτικά. Θα είναι σαν να υπάρχει η εταιρία απλά δεν θα πουλάει καινούργια. Ο λόγος...!?!?
Αρχικά λόγο της ισοτιμίας ευρω-γιεν καθιστώντας ασύμφορη την εισαγωγή μοντέλων στην Ευρώπη (φτιάχνει τα αμάξια μόνο στην Ιαπωνία) ενώ από την άλλη μεριά η Daihatsu αποτελεί μια ακομη θυγατρική της Toyota κ με δεδομενη την παγκόσμια οικονομική κρίση η διοίκηση της μητρικής αποφάσισε πως η Daihatsu θα διαθέτει τα μοντέλα της σε όλον το κόσμο εκτός από την Ευρώπη.
Η ισοτιμία είναι ένας παράγοντας πολύ σημαντικός ο οποίος επιρρεάζει άμεσα την τιμή του αυτοκινήτου ειδικά όταν αυτό κατασκευάζεται στην Ιαπωνία εξολοκλήρου όπως το FT-86 λογικά και θα το κάνει πιό ακριβό από τα ανταγωνιστηκά αυτοκίνητα της Ευρώπης.
__________________
Some say that he was born with his helmet on. And that he pilots his own Megazord!!!
All we know is... He's called The Lynx!!!
Αν δεν είσαι σίγουρος ότι θα αφήσεις το γκάζι,
τότε μην το πατήσεις!!!
|