θα δεις ποση διαφορα έχει με το μοτερ ανοιχτό και πόση αν είναι κλειστό! αν δεν ειναι η μερα με τη νύχτα η διαφορά μάλλον το σερβο στα κάνει! αφού ειναι σκληρο το πενταλ αποκλειουμε απλά να θελει εξαέρωση το συστημα γιατί εκει εχουμε μαλακο πενταλ πολύ παει πολυ χαμηλά και δεν πιάνουν τα φρενα. Δες τα σωληνακια σου μήπως είναι καπου πιασμενα ή αν έχουν στριφώσει.
δες και τις παρακάτω φωτος :
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...seccionado.jpg
http://html.rincondelvago.com/000240500.png
Υπόψην αν είναι αυτό συνήθως δεν το επισκευάζει κανείς! βαζουν αλλο μεταχειρισμένο η καινούριο, αν ήσουν 100% σίγουρος οτι ειναι αυτό, δεν ειναι δύσκολο να το αλλάξεις και μόνος σου αν ξέρεις να κάνεις τέτοιες δουλειές.
και ενα πολύ καλο pdf στα Αγγλικά όμως σχετικά με το σερβόφρενο (power brake vacuum system)
http://www.autoshop101.com/forms/brake05.pdf λέει για δοκιμές και πως να εντοπίσουμε τυχόν βλάβες, γιατί μπορεί απλά να θέλει καποια ρύθμιση!