Θέμα: Brakes update
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #313  
Παλιά 15-02-11, 17:00
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Τασο το ΠΡΩΤΟ πραγμα βελτιωσης ειναι να πετάξεις όπως είναι τα πίσω άκρα με τις ελεεινες και τρισάθλιες ταμπουρες, πραγματικά είναι άκρως απαραδεχτο να χρησιμοποιούνται ακόμα αυτα τα φρενα!!! αν δεις στα νεα αμάξια πολλες μάρκες ακόμα και στα μικρά μοντέλα πχ ΚΙΑ έχουν δισκόφρενα και πίσω! απότε βάζεις από 101/111 levin/trueno με κόστος κανά 200-250 ευρω, εγώ εχω απο ΑΕ101 levin και ειμαι πολύ ευχαριστημένος και είδα μεγαλη διαφορα σχετικα με το ταμπουρο. Μπροστά αν αφήσεις μαμα φρενα βάλε τακάκια της toyota τα χρυσαφι που είναι της Aisin, αυτά εχω και είναι φοβερά, δισκόπλακες καλυτερα από toyota, και αν θες καλύτερη αισθηση στο φρεναρισμα ειδικα σε βουνίσιες διαδρομές και διαδοχικά φρεναρίσματα βαλε και σωληνάκια υψηλής και υγρα dot 5.1 και εγώ με 4Ε-FTE είμαι σχεδόν μαμά όμως και δεν έχω προβληματα με το φρενάρισμα με αυτό το setup που ειπα. Υπερβολικό οι τρυπητές-χαρακτες δισκόπλακες. Αν έχεις ήδη δισκοφρενα πίσω πχ G6 τότε είσαι μια χαρα για πίσω.
Απάντηση με παράθεση