Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
απαντηση
  #46  
Παλιά 29-01-11, 15:59
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντηση

Akis 1 ειπες μια παρα πολυ σοφη κουβεντα στο θεμα ''εξατμιση''...BACKPRESSURE...
Και επειδη με επιασε το φιλοσοφικο ας πουμε δυο κουβεντες περι εξατμισεων για τους φιλους που ενδιαφερονται...
Backpressure ειναι η πιεση που δημιουργειται στην εξαγωγη κατα την κινηση των καυσαεριων...ΠΡΕΠΕΙ να υπαρχει backpressure σε μια εξατμιση...Δεν πρεπει να ειναι ελευθερη...Ο λογος που πρεπει να υπαρχει backpressure ειναι οτι οταν υπαρχει πιεση τα καυσαερια εχουν μεγαλυτερη ταχυτητα(λογω στενης διατομης) και επειδη εχουν μεγαλυτερη ταχυτητα η αδρανεια των καυσαεριων του κυλινδρου που κανει εξαγωγη αναρροφα τα καυσαερια του αλλου κυλινδρου που εχει μενει για λιγο η βαλβιδα εξαγωγης του ανοικτη με αποτελεσμα να τον ''ξεπλενει'' και να τον προετοιμαζει για καλυτερη πληρωση με περισσοτερο μιγμα!!!! Το θεμα ''εξατμιση'' σε ενα αυτοκινητο ειναι επιστημη ολοκληρη...Ρευστομηχανικη...Αυτος ειναι ο λογος που οταν απελευθερωνουμε την εξατμιση σ ενα αυτοκινητο τοτε στο 95% των περιπτωσεων ο κινητηρας ΚΟΒΕΙ...Ειναι παααααρα πολυ δυσκολο να φτιαχτει μια εξατμιση που να αποδιδει καλυτερα απ την εργοστασιακη...Αυτος ειναι και ο λογος που το υπολοιπο 5% των εξατμισεων που πραγματικα αποδιδουν καλυτερα απ την εργοστασιακη ειναι ΥΠΕΡΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ...Υπαρχουν πολυ ''λεπτες'' ισορροπιες στο θεμα εξατμιση...
Απάντηση με παράθεση