Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 26-01-11, 10:55
Το avatar του χρήστη tasosg697
tasosg697 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 06-05-2010
Μοντέλο: COROLLA G6\COROLLA E101
Περιοχή: αθηνα
Μηνύματα: 169
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 202
tasosg697 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλός ρεκτιφιατζής είναι ο Μάτης στην Καλλιθέα. Αλλά απόφυγε το ρεκτιφιέ γιατί αδυνατίζει το μέταλλο του κυλίνδρου και "πετάς" την επιφανειακή σκλήρυνσή του που αποκτήθηκε κατόπιν ειδικής επεξεργασίας. Εδώ χωρίς ρεκτιφιέ, κάποια κύλινδρα (πχ του vvti) γϊνονται oval από θερμ/σίες και πιέσεις...
Μια άλλη λύση είναι να "φυτέψεις" κυλίνδρους, αλλά...
αλλα..... αστα.. απλα θα ηθελα να βαλω σφυριλατα μονο και μονο για ποιοτητα και ασφαλεια.. οσο αφορα το κομενο τροπετο που ειπες πριν ειναι οντως πολυ καλη φαση αλλα δεν το βλεπω συχνα.. συνηθως τα βλεπω σκετα τα μοτερ.. οσο για το ρεκτιφιε και εγω θελω να το αποφυγω .. εκτος κ αν αναγκαστω λογο καταστασης.. και συν οτι συνεχεια ακουω οτι δεν πετυχαινει παντα.. σκεψου απλα να το εχεις περιποιηθει μεχρι μ#λ#κιας να εχεις βαλει τα καλητερα υλικα πανω και να την πατησεις απο αυτο..
Απάντηση με παράθεση