Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 26-01-11, 10:31
Το avatar του χρήστη tasosg697
tasosg697 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 06-05-2010
Μοντέλο: COROLLA G6\COROLLA E101
Περιοχή: αθηνα
Μηνύματα: 169
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 202
tasosg697 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν το πω ετσι πως θα καταλαβει ο ανθρωπος ρε...

Υ.Γ
Οταν λες πατουρες που τις ειδες?
παιδια εχω κανει ειδη μια φορα την μετατροπη.. το μοτερ το εκανα ολα βιδες και περιποιηθηκα το καθε του κοματι.. και το horing ξερω και γενικα μιληστε ανετα και με ορους συνεργειου δεν παιζει προβλημα.. οταν λεω πατουρες εννοω οτι ο κυλινδρος ηταν πουτ$ν$.. εβαζες το χερι κατα μηκος του και η εθνικη ηταν ποιο ισια.. ειχε αβλακια και αν το βαζαμε εστι πανω το λιγοτερο που θα εκαιγε θα ηταν 3 λιτρα στα 5000 χλμ.. {λεμε τωρα} .. δεν ηταν τοyota βεβαια ο συγκεκριμενος κινητηρας αλλα οκ.. αυτα ειναι που φοβαμαι.. σε αυτην την περιπτωση??ποιον εμπιστευεσαι για ρεκτιφιε?? αλλα και κομπλε να ειναι αν θελησεις να βαλεις σφυριλατα?? παλι η λυση δεν ειναι ρεκτιφιε??
Απάντηση με παράθεση