Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 25-01-11, 11:05
Το avatar του χρήστη tsport192
tsport192 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-07-2006
Μοντέλο: E12 facelift 1.6 SOL M/R
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Επειδη εσυ PeterIoannou πολυ μου κολλας τωρα τελευταια και εχεις αρχισει και μου σπας τα νευρα, αλλη φορα δε θα ξαναπαντησω σε post σου με προκλητικο υφακι για το ατομο μου...Ουτε καν...Νομιζεις οτι τα ξερεις ολα, ενω δε ξερεις ΤΙΠΟΤΑ, και φαινεται αυτο...
Λοιπον για τους υπολοιπους φιλους, και το τονιζω το ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ...
Γνωστος μου σε celica ts εβαλε...
1) Φιλτροχοανη ppe με σωληνα 70mm
2) Λειανση σε κατι εσωτερικα εξογκοματακια που εχει το μαμα χταποδι και απο εκει και πισω εξατμιση Magnaflow χωρις καταλυτη(επιπλεον στοιχεια για την εξατμιση δε μου εχει πει)
3) Μπουζι ιριδιου IK24
4) ECU Apexi power fc
Αποτελεσμα στο δυναμομετρο με καυσιμο 100 οκτανιων:
194,2 hp/8078rpm
18,4 kgm/6717rpm

Καλό θα είναι οι τόνοι να κρατηθούν σε χαμηλά επίπεδα. Όπως επίσης και οι χαρακτηρισμοί... Ο καθένας από εμάς μπορεί να κρίνει αυτά που διαβάζει και να αποφασίσει αν είναι σωστά ή όχι.

Αφήστε λοιπόν στο καθένα να κρίνει αν τα λόγια τα δικά σου είναι σωστά, ή του Παναγιώτη ή τα δικά μου ή του Μιχάλη ή όποιου άλλου εκφράζει την άποψή του μέσα από το forum μας!!!

Το σίγουρο είναι πως οποιαδήποτε επέμβαση σε ένα μοτέρ πρέπει να γίνεται λαμβάνοντας υπόψιν όλους τους παράγοντες, ο Ιάπωνας το μελέτησε πολύ πριν το βγάλει στην παραγωγή, οποιαδήποτε αλλαγή σε αυτό πρέπει να μελετηθεί αντίστοιχα πολύ και από εμάς για να αποδόσει και να μην έχει τα αντίθετα αποτελέσματα....

Απόψή μου και φιλικά πάντα!
Απάντηση με παράθεση