Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Επισης, οσον αφορα τις πολλαπλές, η μεταλλικη ειναι απλα πιο ανθεκτικη. Απο πειράματα εχει βγει πως η πλαστική έχει καλύτερη ροή. Νομιζω ο Gorillas εχει και το σχετικο αρθρο. (Νικο αν μπορεις ανεβασε το και εδω).
|
Για να το ανεβάσω ΚΑΙ εδώ.
http://www.9thgencorolla.com/forum/s...ad.php?t=88833
Αυτή είναι η μεταλλική πολλαπλή εισαγωγή που λές. Την φορούσαν οι πρώτες γενιές 1zz κινητήρων. Η πλαστική είναι η εξέλιξή της και έχει καλύτερη ροικότητα αλλά κ μικρότερη αντοχή σε turbo εφαρμογές.