Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #57  
Παλιά 05-01-11, 01:15
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 325
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Έχετε δίκιο για τη γρήγορη απόκριση των LED και τη χαμηλή κατανάλωση. Το φώς βγαινει απο ημιαγωγική δίοδο όπως και στα LED των τηλεκοντρόλ και στα λειζερ των λέιζερ ποιντερ και σε λέιζερ που χρησιμοποιούνται για επικοινωνίες με οπτικές ίνες, κτλ. Στο μέλλον τα LED μάλλον θα ειναι και η τεχνολογια για λάμπες γενικού φωτισμού. Αυτή τη στιγμη πάσχουν στο θέμα κόστους, που όμως μπορει να αποσβεσθει λογω μικρης κατανάλωσης.

Όταν όμως αλλάζετε λάμπες θέσης/φλας/στοπ με LED δεν μειώνετε την (έτσι κι αλλιώς μικρή) κατανάλωση γιατι τα ηλεκτρονικά ελέγχου του αυτοκινήτου ειναι φτιαγμένα να βλέπουν άλλη ισχύ/ρεύμα, οπότε χρειάζεται να βάζετε αντιστάσεις σε σειρά για να μην βγάζει πρόβλημα. Αν διαβάσετε το αγγλικό site που ανέφερα λέει ότι μπορει να δημιουργείται προβλημα και σε cruise control και απο το TS φιλου που εγραψε ξέρουμε οτι δημιουργει προβλημα και στο Traction control/ESP.

Στο Ελληνικό site γραφει ότι οι δικές τους λάμπες LED έχουν κύκλωμα σταθεροποιητή τάσης για να μην καιγονται. Καλό είναι αλλά δείχνει και το πόσο άσχετο ειναι ένα στανταρντ ηλεκτρολογικό κυκλωμα του αυτοκινητου για την χρηση τους. Κανονικά τα LED ζουν για πάντα!

Τέλος, το φως των LED βγαινει απο τη πάνω πλευρά σε κάθε τσιπάκι LED τυπου surface mount. Τα βάζουν γύρω-γυρω να φτιαξουν μια "λάμπα" προβολέα με κατανομή φωτός προς όλες τις διευθύνσεις αλλα δεν είναι το ίδιο με τη λάμπα πυρακτωσεως για να την βαλεις στη θέση της στο φανάρι, αφού τα κάτοπτρα-φακοι έχουν σχεδιαστει για την κλασσική λάμπα. Αυτο νομίζω το αναφερει στο Αγγλικο site. Πουλάνε αλλα έχουν και νομικές ευθύνες στον πολιτισμένο κόσμο.

Άποψη μου, αλλάξτε άλλα πράγματα και όχι αυτα που δεν είναι συμβατα με τα ηλεκτρολογικά του αυτοκινήτου σας.
Απάντηση με παράθεση