Τεσπα, το θεμα ειναι πως τα Ε12 έχουν 2 καταλυτες.
Πρεπει να μαθεις πιο καταλυτη σου αλλαξανε. Αν σου αλλαξανε τον προκαταλυτη δεν εγινε καμια βελτιωση στο θεμα σου γιατι 1ον και τελειως να τον βγαλεις δεν σου αναβει λαμπακι και 2ον μονο ο κανονικός καταλυτης εχει μπρος και πισω αισθητηρες λαμδα, αρα και ειναι ο μονος που επηρεάζει το λαμπάκι (check engine) στο καντραν σου.
Ελπίζω να μην μπερδευτηκανε νομιζοντας πως εχεις μονο ενα καταλυτη και μαλιστα πως αυτος ειναι ο προ-καταλυτης λογω της θεσης του (βρισκεται στην κλασσικη θεση που εχουν τα αμαξια τους καταλυτες) ενω ο κανονικος καταλυτης ειναι αμεσως μετα το χταποδι σου. Βεβαια, αν εχει γινει αυτο, σημαινει οτι δεν ξερουν καθολου απο το συγκεκριμενο αμαξι, και ακομα χειροτερα δεν ξερουν και απο εξατμισεις γιατι αυτο που δηλωνει ενα κεντρικό καταλυτη ξεκαθαρα ειναι ενας λαμδα μπροστα και ενας πισω (πραγμα που δεν εχει ο προ-καταλυτης).
Αλλα πραγματα που μπορεις να κοιταξεις ειναι οπως ειπα το AFM και η ποιότητα της βενζινης που βαζεις. Καθαρισε το AFM (μπορει να θελει και αλλαγη αν ειναι χαλασμενο) και αλλαξε βενζιναδικο. Κανε 1-2 γεμισματα με σουπερ αμολυβδη απο αλλου.
Παντως γενικα σιγουρεψου πως το check engine προερχεται απο τους λαμδα, καταλυτες κτλπ. Αυτο φαινεται απο τον κωδικο σφαλματος που βγαζει το τεστερ της ΤΟΥΟΤΑ.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|