Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX
με light turbo 0.4bar απο 1800cc κλειστο ατμοσφαιρα μοτερ δεν περνεις πανω απο 50 ανντττε 60 hp max οτι αμαξι και να αυτο ,το mr2 δεν παιζει να ναι πανω 200hp στο μοτερ με την καμια ...(εκτος κι αν εγραψαν λαθος 0,4 bar και η πιεση ειναι 1,4 bar),γιατι και τεραστιας παροχης turbo να εβαλαν με 0,4 μολις και 1800cc κλειστο μοτερ ,δεν θα μπορουσε να την γυρισει ικανοποιητικα...ωστε να αποδωσει
Ακομα κι ετσι ελαφρυ κεντρομηχανο με καλη ροπουλα και 200 τουρμπατα αλογα,παπαδες θα κανει,Κανεις δεν το υποτιμαει ,κατι opel gt ,astra opc ,s2000 μαμισια,θα τα εχει για πρωινο ..
|
Υπαρχει μια αναλογια στο τουρμπισμα παιδια ενος ατμοσφαιρικου μοτερ και ειναι οι εξης εστω ενα μοτερ 1600 με 110 αλογα και 15 κιλα ροπης(π.χ Megane

μαμα)!Εαν το τουρμπισουμε στο 1 BAR θα βγαλει 220 αλογα και 30 κιλα ροπης με μια κανονικου για τον κυβισμο του τουρμινα π.χ 28αρα!
Εαν το τουρμπισουμε 2 BAR θα βγαλει 330 αλογα και 45 κιλα ροπης!
Εαν το τουρμπισουμε 0.5 BAR θα βγαλει 165(110+{0.5χ110}=110+55=165) αλογα και 22.5(15+{0.5χ15}=15+7.5=22.5) κιλα ροπης!
Αυτο παιδια φυσικα αλλαζει αν βαλεις μικροτερη τουρμπινα για γρηγορο τουρμπισμα η αν βαλεις καμια τεραστια π.χGT 30 οποτε τα νουμερα ανεβαινουν αλλα και φυσικα το LAG!Επισης σημαντικο ρολο παιζει και η πολυστροφια του μοτερ οπως SAXO,VTI,20V,και αλλα τετοια οπου εκει θα αλλαξει η ιπποδυναμη αφου θα στροφαρει και θα βγαλει περισσοτερα αλλα η ροπη θα ειναι η ιδια καθως ΡΟΠΗ=ΚΥΒΙΚΑ=ΠΙΕΣΗ ΤΟΥΡΜΠΟ
Ελπιζω να εγινα κατανοητος!
Οποτε για το MR2 απο 140 αλογα με 0.4 ειναι 0.4χ140=56+140=196~200 αλογα!Ροπη αντιστοιχα απο 17 κιλα παμε 0.4χ17=6.8+17=23.3~24 κιλα ροπης!Με λογικου μεγεθους ΦΥΣΙΚΑ τουρμπινα ε!
