Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #21  
Παλιά 22-12-10, 15:19
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Gorillas Εμφάνιση μηνυμάτων
Άμα αυτός με light τούρμπισμα και 0,4 πίεση δίνει +130 άλογα εγώ με μια ανάρτηση κυνηγάω ferrari. Μην τρελλαθούμε και τα ισοπεδώνουμε όλα!
με light turbo 0.4bar απο 1800cc κλειστο ατμοσφαιρα μοτερ δεν περνεις πανω απο 50 ανντττε 60 hp max οτι αμαξι και να αυτο ,το mr2 δεν παιζει να ναι πανω 200hp στο μοτερ με την καμια ...(εκτος κι αν εγραψαν λαθος 0,4 bar και η πιεση ειναι 1,4 bar),γιατι και τεραστιας παροχης turbo να εβαλαν με 0,4 μολις και 1800cc κλειστο μοτερ ,δεν θα μπορουσε να την γυρισει ικανοποιητικα...ωστε να αποδωσει
Ακομα κι ετσι ελαφρυ κεντρομηχανο με καλη ροπουλα και 200 τουρμπατα αλογα,παπαδες θα κανει,Κανεις δεν το υποτιμαει ,κατι opel gt ,astra opc ,s2000 μαμισια,θα τα εχει για πρωινο ..
Απάντηση με παράθεση