Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 22-12-10, 04:34
Το avatar του χρήστη tasosg697
tasosg697 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 06-05-2010
Μοντέλο: COROLLA G6\COROLLA E101
Περιοχή: αθηνα
Μηνύματα: 169
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 201
tasosg697 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Οσον αφορα τις 111 vvt-i, φιλτρο βενζινης εχουν μονο οι γιαπωνεζικες...Οι εγγλεζικες σαν το δικο μου δεν εχουν φιλτρο βενζινης
ακριβως ετσι.. η δικια μ εχει ως γιαπωνεζικη.. οσο αφορα τα πυρακια σε εμενα ας πουμε ειναι λογικο.. εχω βαλει φλατζα trd μεταλικη και ως λεπτοτερη απο την μαμα η συμπιεση ανεβαινει.. αρα πυρακια φουλ με απλη και με 100αρα ακομα ελαχιστα.. θελει παραλληλο η αγραφο για να δουλεψει.. το περιεργο ειναι οτι γνωστος μου με περισσοτερα σκαλισματα δεμ εζει καθολου.. και αλλος μαμα τελειως εχει.. μιλαμε παντα για 4ε μοτερ σε 111.. τι να πω.. παρτιδες οπως λεει και ο Νικηφορος..??? παντως αξιζει να αναφερθει οτι 101 και 111 ναι μεν φορανε 4e μοτερ αλλα εχουν διαφορες η μια γενια 4e με την αλλη.. αν κανω λαθος διορθωστε με.. οποτε κατι εκει θα παιζει..
Απάντηση με παράθεση