Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #172  
Παλιά 20-12-10, 19:32
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα 111 facelift ειχαν τετοιο προβλημα...Οι πρωτες γενιες κινητηρων VVT-i που τοποθετηθηκαν στις 111 ειχαν υψηλοτερη συμπιεση και αβανσατους εγκεφαλους...Γι αυτο χτυπαγαν πειρακια...Το λεω εκ πειρας επειδη ειμαι κατοχος τετοιου 111 για το οποιο με ειχαν ενημερωσει απ την αντιπροσωπεια οταν το αγορασα του κουτιου...Οι λυσεις ηταν ή να αλλαζαμε εγκεφαλο(βελτιωμενη εκδοση) ή να καναμε χρηση 100αρας...Οσοι εβαλαν τον ανανεωμενο εγκεφαλο το μετανιωσαν ομως γιατι εκοψε πολυ το αμαξι...Εγω δεν εχω αλλαξει εγκεφαλο γι αυτο αναγκαστικα πρεπει να του βαζω 100αρα...
Δε μπορουν να καψουν απλη αμολυβδη...Αμα βαλεις 95αρα του κοβονται τα ποδια και δε παει βημα και βαραει πειρακια σχεδον και με χωρις καθολου φορτιο κινητηρα...Επισης το δικο μου βιβλιο κατασκευαστη ΔΕΝ αναφερει απλη αμολυβδη...Λεει SUPER ΑΜΟΛΥΒΔΗ...
Συνεπως οι 111 VVT-i καινε μονο 100αρα...Τουλαχιστον οσοι θελουν να διατηρησουν τη μακροζωια του VVT-i βαζουν 100αρα...
Δεν το ξέρω αυτο που λες, επειδή δεν ξέρω από αυτά τα μοτερ (είμαι των 4A,4E εγώ) αλλά μου φαίνονται εντελώς λογικά οπότε συμφωνώ απόλυτα.
Απάντηση με παράθεση