
17-12-10, 22:56
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi
Καταρχην Νικηφορε δεν ζητησα γνωμη περι διαστασεων ελαστικου...Ζητησα γνωμη περι μαρκας ελαστικου...
Στο αλλο θεμα, το περι πατεντων καταρχην πατεντα=patent=τυποποιω αυθαιρετως=κανω του κεφαλιου μου αρα μετατρεπω...Με ολη τη καλη διαθεση και παντα φιλικα, ειμαι μηχανολογος μηχανικος στο προπτυχιακο μου και γνωριζω πολυ καλα εγω αλλα και οι περισσοτεροι συναδελφοι μου τι σημαινει μετατροπη-πατεντα και παραποιηση μιας κατασκευης...Μου λες οτι η αλλαγη διαστασης δεν ειναι πατεντα...Κι ομως ειναι...
Ο ορισμος της μετατροπης ειναι: "Οποιαδηποτε ΑΛΛΑΓΗ η οποια ξεφευγει εστω και ελαχιστο απ την τεχνικη οδηγια της κατασκευαστριας θεωρηται ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ"...Λιγο ή πολυ δεν εχει σημασια απλα καποιες φορες γινεται ανεκτο...Και μονο ανεκτο...
Θελετε να δειτε κατι? Μου λετε βαλε αφοβα 195/50/15...Μπαινει, δε λεω...Ομως...Το 195/50/15, ως τροχος, εχει αποκλιση απ την εργοστασιακη διασταση 2%...Λιγο? Χαχα νομιζετε...Σε διαστασεις μηκους το 2% ειναι 1 ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΕΚΑΤΟΣΤΟ...Ως συνεπεια? α)Μεγαλυτερη φθορα ρουλεμαν β)Μεγαλυτερη καταναλωση καυσιμου γ) Αλλαγη στη ροπη στροφαλισμου των φρενων δ) Αλλαγη στην αποσταση του οχηματος απ το εδαφος ε) Αλλαγη στην μεγιστη ταχυτητα στ) Αλλαγη στην επιταχυνση ζ) Αλλαγη στην συνεργασια τροχου-αναρτησης( η αναρτηση με το προφιλ των ελαστικων συνεργαζονται, αν το γνωριζετε...) η) Αλλαγη αισθητικης, αφου μικραινει ο τροχος...Συνεπως ειδες οτι κατι το οποιο θεωρουσες ασημαντο φερνει ουκ ολιγες αλλαγες...
Γι αυτο θα μου επιτρεψεις την προτιμηση μου στις οδηγιες του εργοστασιου κατασκευης...Ορισμενα πραγματα τα οποια νομιζουμε οτι ξερουμε δεν τα ξερουμε...ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ οτι τα ξερουμε...Κανεις δεν τα ξερει...Μονο το εργοστασιο...Αν επισκεφτεις ενα οποιοδηποτε εργοστασιο κατασκευης οχηματων, δεν θα ''ξαναπειραξεις'' το αυτοκινητο σου πιστεψε με...Οταν δεις τη ''χειρουργικη ακριβεια'', την ποιοτητα που κατασκευαζουν στα εργοστασια, και τους επιστημονες που στελεγχωνουν τα εργοστασια τοτε θα πειστεις σε αυτα που λεω...Οταν τα δεις αυτα θα βλεπεις ''πειραγμενο'' αυτοκινητο και θα το λυπαται η ψυχη σου πιστεψε με...Θα σιχαινεσαι να το οδηγησεις...
|
Αν είναι τα πράγματα τόσο "δραματικά" όπως τα παρουσιάζεις, τότε γιατί -για τον τομέα ζαντών και ελαστικών επί παραδείγματι- η ΤΤΕ βγάζει για ένα μοντέλο της Toyota δύο ή και τρεις aftermarket τύπους ζαντών, μεγαλύτερων διαμέτρων, offsets και πλάτους; Και μάλιστα δηλώνει πως δεν θίγεται η εργοστασιακή εγγύηση;
Για να μην πούμε για το compressor kit και πάμε πολύ μακριά...
Έχω την εντύπωση, λοιπόν, πως η αλήθεια είναι λίίίγο διαφορετική από αυτή που παρουσιάζεις μέσω της άποψης που εκφέρεις...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|