Να το χρονισεις είναι το μόνο εύκολοκ.βγάζεις τα μπουζι για να μην φας την συμπίεση στο χέρι.με μια καστανια και καριδακι γυρνας την τροχαλια στροφαλου μέχρι να έρθει στο σημάδι που έχει η μηχανή και τα σημάδια που έχουν τα γρανάζια των εκκεντροφωρον στα αντίστοιχα σημάδια.με λίγα λόγια πρέπει να γυρίσεις τον στροφαλο μέχρι και τα 3 σημάδια να έρθουμε στα σημάδια που έχει η μηχανη απάνω της.μπορεί να χρειαστεί να γυρίσεις τον στροφαλο μέχρι και 4 φορές.στα vvti μοντέλα αντί για σημάδια έχουνε στους εκκεντροφορους κίτρινα σημάδια.αφαιρεις τον παλιο ιμαντα βάζεις τον καινούριο και τον τεντωνεις μέχρι να σφίξει αλλα ΟΧΙ να είναι τσιτα να έχει ένα Πολυ ελαφρύ μποσικο.
Αυτο ήταν όλο.
Keichi ο καθρέφτης βγαίνει και έτσι αλλα θέλει υπομονή.δεν είναι τίποτα και μην Περιμενεις η αντιπροσωπεία να σου κατεβάσει μοτερ.με μοτερ στο αμάξι θα στον βγάλουνε και θα σου πάρουνε και τα 500 πιάνοντας σου τον κ@λο.
Να Ξέρεις παντός η στεγανοποίηση θέλει καλη προεργασία και Όχι βάζουμε φκατζοκολλα και φυγαμαι.κάτσε και λυστον μόνος σου πίστεψε με δεν είναι κάτι.
Ότι χρειαστείς στείλε μου πμ το κινητο σου να τα πούμε.
|