Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #133  
Παλιά 30-11-10, 07:36
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Εγω πάλι είμαι της άποψης κανε Ότι κανεις αρκεί να είναι μαμά.
Η τουρμπινα είναι μια καλη λύση αλλα θα πεταξεις παρα πολλά λεφτά προκειμένου να το φτιάξεις σωστά, πχ σφυριλατα πιστόνια,ενισχυμένες βαλβίδες,κτλ προκειμένου να έχεις αξιοπιστία.
Από την άλλη θα σου πρότεινα αυτο που έκανα και εγω πήρα ένα μοτερ 1ZZ Από celica με 1000ευρω και γραπτή εγγύηση 4μηνων το έβαλα απάνω και τώρα σταδιακά το φτιαχνω με σειρά εισαγωγη αέρα-εξάτμιση και τελευταίο το προγραμμα στον Ανδριανακη.
Όπως πολυ σωστά είπε κάποιο παιδι πιο κάτω στον 1ΖΖ και γενικά στην ατμόσφαιρα κανεις σταδιακες βελτιώσεις και Όχι μπαμ και κάτω Όπως θέλει το Τούρμπο.
Για μένα είναι η οικονομικοτερη και πιο αξιόπιστη λύση.
Σημείωση εγω το μοτερ το έβαλα απάνω με τον πατέρα μου οπωτε γλιτωσα αρκετά Από το να το πήγαινα σε μηχανικό άλλαξα και δισκο πλατο και το αποτέλεσμα είναι χωρίς προγραμμα και εξάτμιση το αμάξι απογειωνεται.
Σαν μοτερ βγάζει 143 καθαρόαιμα άλογα βάλε προγραμμα και εξάτμιση ξεπερνας άνετα τα 150 άλογα.

γενικά να κανεις αυτο που σε ευχαριστη με γνώμονα πάντα την τσέπη σου και την αξιοπιστία του οχήματος σου.
Απάντηση με παράθεση