Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #12  
Παλιά 29-11-10, 00:37
Το avatar του χρήστη tasosg697
tasosg697 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 06-05-2010
Μοντέλο: COROLLA G6\COROLLA E101
Περιοχή: αθηνα
Μηνύματα: 169
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 202
tasosg697 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
αυτό που άναψε τι είναι? δεν κατάλαβα! πάντως το μπαρόμετρο δεν έχει ουδεμία σχέση με τα μίγματα! αν θες να βλέπεις τι γίνεται με αυτά πρέπει να βάλεις halmeter που μετράει την αναλογία μείγματος πέρνοντας σήμα από τον λάμβδα, εγώ το έχω συνδέσει με την ECU εκεί που πάει το σήμα του O2 ονομάζει το pin στην ECU και βλέπει με τα leds, αν με τερμα γκάζι-τουρμπισμα έχεις κόκκινα έχεις φτωχο μίγμα το έχω πάθει. Το αλαρμ που λες τι είναι? έχει λαμπάκι μέσα στο μπαρόμετρο?
ναι Νικηφορε εχει ledακι το οποιο αναβει.. το λεγομενο alert.. το θεμα παιδια ειναι οτι το εκανε πρωτη φορα τωρα που πατησαμε μια τριτη.. ολο το προιγουμενο καιρο που το ανοιγαμε μεχρι 3500 στροφες δεν το εχει αναψει παρολο που σηκωνε 0.5.. οποτε αν καταλαβα καλα παιζει η ρυθμιση του οργανου.. οχι οτι ο κινητηρας σηκωσε παραπανω πιεση απο αυτην που εχει ρυθμιστει?? και αν ειναι ετσι ποιος ο λογος υπαρξης της φωτεινης ενδειξης??
Απάντηση με παράθεση