Mιας και είδα το θέμα,να πω και γω την γνώμη μου....Δεν γίνεται να βγεί άκρη σε αυτό το πράγμα.Πρέπει να βρεθεί η ίδια καρότσα με ίδιο οδηγό με ίδιο στήσιμο για να πούμε ότι θα βγεί μια άκρη.Επίσης τα 2 αυτά μοτέρ, είναι τελείως διαφορετικά με διαφορετική λειτουργία αφού το ένα δουλέβει πολιστισμένα και τραβάει χαμηλά και το άλλο είναι λίγο πιο απόκοσμο και σκυλιάζει στα ψηλά.Ο καθένας διαλέγει τι θέλει.Εσείς όμως που κράζετε τα 18άρια, εκτώς από το ότι είναι πιο γρήγορα τα 20v τι άλλο υπέρ έχετε?(Η οδιγική ευχαρίστηση είναι υποκειμενική, γιατί ο άλλος μπορεί να θέλει ροπές).Ενω ένα 18άρι, ούτε δηλώνετε,καλύτερη λειτουργία από το μαμά θα έχει,πιο αξιόπιστο θα είναι, πιο πολιτισμένο θα είναι και στο κάτω κάτω, κάνεις αλλαγές που κάποια στιγμή θα τις έκανες λόγω προβληματικών μπλόκ κτλ.Αν πιστεύεται πως μόνο η επίδωση σε μια κόντρα μετράει, τότε έχετε κάνει λάθος επιλογή μοτέρ, αφού υπάρχει ο 3sgte.Για να μην παρεξηγηθώ, τον 4age τον γουστάρω πιο πού από όλα τα μοτέρ της Toyota και αν είχα τα πολλά λεφτά που θα ήθελα για να το κάνω καλό θα το έβαζα.Από ρολ, ένα "μαμα" 20Vt με άνα 18άρι 3ου σταδίου, δεν νομίζω πως έχει και πολλές ελπίδες....
|