Σε 1000 περίπου χλμ πρέπει να αλλάξω μπουζί μετά από 15000χλμ αυτών που έχω τωρα. Σύμφωνα με αυτά που έχω δοκιμάσει έχω 5 επιλογές. Τα μπουζί που θα πω είναι δοκιμασμένα σε 4E-FTE είναι ψυχρά δλδ και κανονικά δεν κάνουν για απλά μαμίσια μοτερ. γιαυτό είναι και ακριβότερα. Εχουμε και λέμε :
1) NGK BKR6EP platinum (τα μαμά του 4E-FTE) λένε για 10000χλμ.
2) Denso Κ22PR-ZU platinum (για 10000-15000χλμ)
3) Denso K24PR-ZU platinum (για 15000χλμ) αυτά έχω τώρα και τα φτάνουν τα 15000χλμ χωρίς το παραμικρό πρόβλημα και με έλεγχο κάθε 5000χλμ.
4) Denso IK22 Iridium (λένε για 30000χλμ και τα είχα τόσα πάνω με έλεγχο κάθε 5000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα), όμως πολλοί μηχανικοί λένε να μην τα βάζουμε επειδή έχει τύχει να σπάνε ακίδες ή πορσελάνη με επικύνδυνα αποτελέσματα! είναι τα ακριβότερα! η τιμή τους περνάει και τα 60-65 ευρώ!!!!
5) Βοsch F5DP0R platinum (10000χλμ) αυτά τα θεωρούν πολύ καλά αυτοί που έχουν Γερμανικά turbo cars τα έχουν συνήθως σε octavia RS, seat turbo, leon cupra, Audi S3, golf και γενικά Γερμανικα turbo cars.
Σε όλα αυτά δεν είδα ΚΑΜΙΑ απολύτως διαφορά μεταξύ τους από θέμα επιδόσεων! έχει κανείς να προτίνει κάτι άλλο? σε 4E-FTE όποιος εχει, τι μπουζί βάζει?
|