Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap
Παρα πολλά μοντέλα σημερα (να μην πω όλα), εχουν μονο ηλεκτρική υποβοήθηση. Αυτο το πετυχαίνει ένα μοτερ που βρίσκεται στην κολόνα του τιμονιού και κατα την κίνηση ενεργοποιείται και βοηθάει στο στρίψιμο.
|
Ναι έτσι είναι.Γι΄ αυτό υπάρχουν αισθητήρες που καταλαβαίνουν πότε στρίβουμε και ενεργοποιουν το μοτέρ.Επίσης αν το προσέξατε σε πιο υψηλές ταχύτητες το τιμόνι "βαραίνει" περισσότερο(ενώ στην υδραυλική υποβοήθηση δεν γίνεται) ή αν είμαστε ακίνητοι και στρίβουμε τις ρόδες.Ολα αυτά τα κοντρολάρει ο εγκέφαλος.Γι΄ αυτό αν τα "παίξει" κοκκαλώνουν όλα.
Στην υδραυλική υποβοήθηση σε όλες τις καταστάσεις το τιμόνι συμπεριφέρεται το ίδιο.Στο ηλεκτρικό το τιμόνι ειναι πιο "έξυπνο" και προσαρμόζεται ανάλογα.