Λοιπον παιρνει ο μαστορας τα παλια αμορτισερ τα κοβει απανω(σε συγκεκριμενο σημειο το οποιο εχει περιθωριο να κοπει και "λαθος") και αφου αδειασει βαζει μεσα το κονι(το πρεσαρει με πιεση γιατι ειναι σχεδον ακριβως) που ειναι φυσιγγιο το βιδωνει απο κατω(εχει ετοιμη τρυπα με σπειρωμα το κονι) και εισαι ετοιμος...Τεφλον δεν μπαινει πουθενα εκτος αν βαζει απο κατω για την βιδα δεν το γνωριζω. Το εχω δει να γινεται σε 4 αυτοκινητα μαζι και το δικο μου το Corolla και το Avensis του πατερα μου. Στην αρχη και εγω θεωρουσα την διαδικασια επιφοβη αλλα με την τιμη τους και την πιοοτητα που σου προσφερουν σε ενεργητικη ασφαλεια δεν το συζηταω πια. Αν θες να σου πω που τα εβαλα εγω που κανει ο ιδιος ολες τις δουλειες και την μηχανουργικη στειλε μου ενα πμ.
|