Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #45  
Παλιά 16-11-10, 08:23
Το avatar του χρήστη Gorillas
Gorillas Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 30-01-2004
Μοντέλο: E12 1,8 3d Sol
Περιοχή: Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 528
Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από davarisx Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν ξερω και δεν θυμαμαι αν ειναι εργοστασιακη.απο εκει που πηρα τον κινητηρα εχει μεταλλικες πολλαπλες και εχω ακουσει οτι η μεταλικη εχει καλυτερη ροηκοτητα.πλαστικη απο ποιο αυτοκινητο προτεινεις απο Avensis η απο Celica?
Παραθέτω το κείμενο από τα φιλαράκια μας τα αμερικανάκια

"The '02 Corolla aluminum intake manifold uses a 50 mm throttle body bore diameter. 03+ 1zz-fe's have a 55 mm throttle body.

The old 1zz-fe throttle bodies use a 3-bolt mounting pattern, compared to the 03+ 4-bolt pattern. The old-style intake manifold might look nice, all polished-up, but performance would suffer, since the modern plastic manifold improved intake volumetric efficiency due to reduced intake air temperatures...kind of the same reason we install cold air intakes."

Όσον αφορά πολλαπλή από Avensis ή Celica, δεν ξέρω αν έχουν διαφορά. Λογικά θα είναι ίδιες.
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg metal intake.JPG (81,4 KB, 99 εμφανίσεις)
Απάντηση με παράθεση