Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #17  
Παλιά 05-11-10, 23:02
Το avatar του χρήστη bfirfiris
bfirfiris Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-09-2010
Μοντέλο: Corolla E11 1.3
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 124
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 193
bfirfiris είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Κοίτα το πάνω παξιμάδι λύνει εύκολα με ένα 17αρι κλειδί, προσοχή μετά που θα βάλεις την βίδα αυτή στο νέο φίλτρο να βάλεις τις χάλκινες ροδέλες τις νέες μια πάνω και μια από κάτω για στεγανοποίηση. Τώρα για το ρακοράκι το κάτω επειδή το κλειδί μας χτυπάει στις ντίζες του σασμαν μας βγάζει την πίστη στις αλλαγές. Εμένα που ΔΕΝ είναι χαμηλωμένο το αμάξι αν σηκώσω τον τροχό στον αέρα, ειδικά αν βγάλω την ρόδα το βλεπω από το κενό που μένει (από εκεί που περνάει το ημίμπαρο της κρεμαριέρας δλδ) και έτσι το ξεβιδώνω (νομίζω θέλει 14αρι κλειδί), αν δεν το προσέχουμε και φαγωθεί όπως έπαθα στο starlet, αναγκάστηκα να κάνω πατέντα όπως είπε γνωστός μηχανικός. Δλδ άφησα βιδωμένο το ρακόρ στο φίλτρο με ένα κομματάκι μικρό σωληνάκι και το άλλο σωληνάκι που συνεχίζει τα συνδέω μεταξύ τους με ελαστικό σωληνάκι (σαν αυτό που πάει στην μπεκιέρα) και με μικρά σφιχτηράκια. Μην φοβάστε ΔΕΝ χάνει καθόλου! το είχα χρόνια έτσι στο starlet GT! παραθέτω και τις απαραίτητες φωτος. Επίσης το φίλτρο το γνήσιο είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ και εγώ βαζω imitation, αν και κανονικά πρέπει γνήσιο! και αλλαγή κάθε 10.000 χλμ.

http://i180.photobucket.com/albums/x...T/hpim2724.jpg






Ευχαριστω πολυ νικηφορε! εισαι πολυ κατατοπιστικος οπως παντα, πρεπει να το αλλαξω κι εγω, μαλλον ιμιντασιον θα βαλω. θελει εξαερωση μετα;
Απάντηση με παράθεση