
18-10-10, 20:36
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Marios50
...Αυτοί οι συγκεκριμένοι δεν χρειάζονται κλήσεις, ένα νομο μόνο που θα κάνει αυτα τα αδικήματα ιδιώνυμο και θα έχει πολύ συγκεκριμένη ποινή...
|
Χωρίς να παίρνω το μέρος των ανεγκέφαλων που πάνε με 200km/h σε κατοικημένες περιοχές ή με 280km/h στην Αττική Οδό, γι' αυτούς που παραβιάζουν το κόκκινο ή το STOP ή την προτεραιότητα ή κινούνται στο αντίθετο ρεύμα πάνω σε στροφές χωρίς ορατότητα, ή προσπερνάνε αντικανονικά, ή κινούνται ανάποδα σε μονόδρομους, και άλλα πολλά, δεν θα έπρεπε να υπάρχει αντίστοιχη αντιμετώπιση;
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Marios50
...5 χρόνια κάθειρξη χωρίς αναστολή και χωρίς δυνατότητα έφεσης...
|
Νομίζω πως στην κάθειρξη δεν υπάρχει δυνατότητα αναστολής, αλλά ο καταδικασθείς προφυλακίζεται.
-
Πέρα από τα όσα αναφέρονται, ο παράγοντας "υπερβολική ταχύτητα" (έτσι όπως χρησιμοποιείται στη χώρα μας) αποτελεί έναν βολικό όρο για να απενοχοποιείται η αχρηστία των εντεταλμένων οργάνων στην επιβολή και την τήρηση των νομίμων, όπως και όσων σκέφτονται τη δημιουργία τους και το είδος τους, καθώς και την πραγματική χρησιμότητά τους (λέγε με "έμμεσοι φόροι").
Τρανταχτό παράδειγμα, η Αττική οδός, στην οποία -πριν από την τοποθέτηση των φωτογραφικών ραντάρ- είχαν σημειωθεί τα λιγότερα δυστυχήματα (=θανατηφόρα σε σχέση με τα χιλιόμετρα διαδρομής) με μόλις πέντε νεκρούς σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία. Και εκεί και αν κινούνται πολλοί πάνω από το όριο ταχύτητας -και κατά πολύ μάλιστα-. Και σε συνθήκες έντονου κυκλοφοριακού φόρτου (σωστό ή λάθος, δεν το εξετάζω σε αυτό το σημείο αφού δεν είναι της παρούσης).
-
Δεν θέλω να πω ότι ο καθένας μπορεί να τρέχει με ότι ταχύτητα θέλει.
Απλά, κατά την ταπεινή μου άποψη, τα όρια ταχύτητας χρήζουν αναθεώρησης, όπως και ο τρόπος εκπαίδευσης πεζών και οδηγών, καθώς και ο τρόπος κατασκευής των δρόμων.
Διότι δεν είναι δυνατόν να φτιάχνουμε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και να έχουμε ισόπεδες διαβάσεις πεζών και διασταυρώσεις, να έχουμε όριο ταχύτητας 60km/h και να βάζουμε ραντάρ, όχι για να ελέγχουμε, αλλά για να εισπράττουμε. Ή να βάζουμε φανάρια στην Εθνική Οδό (το έχετε δει αυτό πουθενά αλλού?)!
Αλλά, βέβαια, τι έχει στηθεί σωστά σε αυτή τη χώρα, ώστε να στηθεί σωστά η οδική ασφάλεια;
Ακόμα και κάποιοι δημοσιογράφοι που "κόπτονταν" για την οδική ασφάλεια και την αναθεώρηση των ορίων σε όλο το οδικό δίκτυο -αφού τα θεωρούσαν απαρχαιωμένα- μόλις πήραν βουλευτική καρέκλα, έκαναν "αβαβά" και τα ξέχασαν όλα...
Τι να πούμε τώρα...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PeterIoannou : 18-10-10 στις 20:37.
Αιτία: Διόρθωση κειμένου
|