Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #55  
Παλιά 26-09-10, 13:07
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 397
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από th@nos Εμφάνιση μηνυμάτων
ο Θοδωρης με το ts εκανε την μετρηση με 5η...
Το ξέρω και ο Πέτρος κράτησε την μέτρηση με 5η απλά έκανε και την μέτρηση με 4η και υπολόγισε εναν μέσο όρο!


Το έψαξα λίγο το θέμα και σε άλλα φορουμ αλλά θα πάω και την Δευτέρα να το διευκρινίσω και να σας πω!


Γράφουν σε ένα άλλο φορουμ λοιπόν :

"Στις περισσότερες δυναμομετρήσεις χρησιμοποιείται όποια ταχύτητα είναι πιο κοντά στο 1:1 αλλά απ' όσο ξέρω αυτό γίνεται επειδή συνήθως η συγκεκριμένη σχέση έχει τις λιγότερες απώλειες λόγω τριβών και επειδή είναι και αρκετά "μακριά" οπότε το δυναμόμετρο έχει περισσότερα δεδομένα για να κάνει πιο ακριβείς μετρήσεις."

Ερώτηση :"Με 4η δεν θα βγαλει μεγαλυτερη ιπποδυναμη απο οτι με 5η αφου η 4η ειναι πιο δυνατη?"

Απάντηση : "Ναι ειναι ποιο δυνατη αλλα η ταχυτητα περιστροφης ειναι μικροτερη. Το αποτελεσμα της δυναμομετρησης ειναι συναρτηση του ποσο γρηγορα επιταχυνει αλλα και της ταχυτητας."

Και ένα άρθρο του AutoTriti : http://www.autotriti.gr/data/magazin...hema/38398.asp


Και άλλα παρόμοια!!
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 26-09-10 στις 16:36.
Απάντηση με παράθεση