Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #53  
Παλιά 26-09-10, 12:40
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 397
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
βεβαια υπηρξε ενα θεματακι με ποια σχεση το δυναμομετρουμε αλλα τελικα ο ανθρωπος οσα ειχανε 6αρι τα μετρησε ολα και με 5η και 4η για να εχουμε πιο εγκυρα αποτελεσματα,οσο αφορα το 20v δεν τιθεται θεμα αν ανεβαζε πιο γρηγορα απο τα αλλα,το ακουσαμε και ζωντανα και με 4η (170hp)και με 5η(154hp) στο δυναμομετρο.
το μονο που με παρεξενεψε ειναι οτι βγαλανε ολα πολυ ροπη και αντε τα υπερκυβισμενα αλλα και το 20v(17,8kg) kai το megane(16,2) οταν η μαμα toyota το δινει 16,5 και με παραπανω αλογα 165...δηλαδη ποσο θα εφτανε η ροπη του?παιρνω ως εγκυρη μετρηση του 20v με 5η και 154αλογα μην παρεξηγηθουμε..ε νικο!


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap Εμφάνιση μηνυμάτων
Πες τα!

Ζήτησαν οι 6τάχυτοι να μετρηθούν και με την 4η!
γιατι ομως οταν μετρησε ενα υπερκυβισμενο και ενα celica με 5η βγαλανε 120αλογα και μετα με 4η βλαλανε τα αναμενομενα αλογα..του πετρου που ειναι υπερκυβισμενο με 6αρι το μετρησε με 5η και εβγαλε 140 και μετα το ξαναεβαλε μεσα και το μετρησε με 4η και του εδειξε 153 μια διαφορα ταξης το 13 αλογων
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 27-09-10 στις 19:08. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση