μα ποια εταιρεια δεν κοιταει ΠΡΩΤΑ την αποδοση του οδηγου που θα κλεισει συμβολαιο?
ο κινητηρας δεν ειναι το παν για να νικησεις...
ειναι το πακετο. μην ξεχνας οτι ο ντουχαν ειχε το πισω φρενο με μανετιτσα κατω απο τον συμπλεκτη...
μην ξεχνας οτι ζητουσε να του κοψουν ιπποδυναμη για να το κρατησει κατω. κατι αντιστοιχο ζητουσε και ο eddie lawson...
γενικως στα διχρονα της χοντα ζητουσαν προσφυση και οχι ιπποδυναμη...
ολα τα υπολοιπα μερη της μηχανης ηταν μακραν μπροστα.
ολες οι αλλες εταιριες ηταν μακραν πισω στο συνολο...
πολυ καλος ηταν ο σβαντς αλλα γενικα ηταν ατυχος και ετρωγε πολλες τουμπες... (μα που θα μπορουσε να φτασει ενα suzuki?)
αν ηταν σε σωστη εταιρια θα χε παρει πολλους τιτλους...
οταν ο ροσι πηγε στη χοντα και οσο ηταν στη χοντα γιατι τα σαρωνε ολα?
πολυ απλα γιατι κυλησε ο τεντζερης και βρηκε το καπακι χωρις ιδρωτες χωρις πολλα πολλα.
το καλυτερο μηχανακι με τον πιο χαρισματικο οδηγο...
__________________
|