Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #29  
Παλιά 16-09-10, 10:51
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
θα τα πω συνοπτικά για να μην γραφω εκθέσεις.
1) εκανα bypass ct9 με πεταλούδα οπότε δεν φταίνε σωληνώσεις-κολαρα-σφιχτήρες-σκαστρα-intercooler. To αμαξι πηγαινε κοματια στα 0.8 bar (ανέβασε κιολας) και ο ήχος το γνωστό Vvvvvv TRRRRRrrrr (αυτό που ελεγε ο nifantis) ακούγεται ΠΟΛΥ εξασθενημένα.
2) Η σωλήνα εισαγωγής αερα στην ct9 ειχε μεσα λάδια πασαλημένα και πηχτά σαν στρωμα, υποθέτω ότι τα φτύνει ο άξονας της τουρμπίνας εκει, εφόσον η αντλία υδραυλικου που χανει τα λάδια σκάνε 10-15cm παραπέρα και ειναι αδυνατον να μπουν μεσα όπως αρχικά πίστευα!
3) ελυσα το downpipe και το ράγισμα που ειχε εκει πριν 3 χρονια ειναι ακριβώς το ίδιο! εξάλου αν ειχε μεγαλώσει θα έχανα πίεση!

τελος ΔΕΝ χανω πίεση τουλάχιστον μέχρι τα 160χλμ που πηγα και κραταει 0.7 bar σταθερά. Η διαφορα είναι μόνο στον ήχο σκασίματος είτε με σκάστρα, είτε χωρίς, πιστεύω ότι τα έχει παίξει ο άξονας! επίσης μου καίει καμια φορά λάδια μια στο τοσο και βγαζει ντουμάνια μπλέ καπνο!!! περσυ 3 φορες για λιγο και φετος μια φορα την προηγούμενη εβδομάδα! ο ηχος είναι εξασθενημένος δλδ την σκαστρα στην ποιο μαλακη ρύθμιση μεχρι τα 0.3bar δεν την ανοιγει! ενω πριν άνοιγε αμέσως και εκανε πολύ ποιο καλό ήχο! οπότε λέω να το αφήσω ως εχει και όσο αντέξει! και μετά νέα τουρμπίνα και πολλαπλή!
Απάντηση με παράθεση