κι ομως μπαινει κουτι μεσα...
αφου μπηκε κουτι στην 101/111 ποσο μαλλον στην καρινα που εχει περισσοτερο χωρο...
και η καρινα και η 101 καποτε εβγαιναν διλιτρες με κινητηρα 3s.
αυτο σημαινει οτι δεν χρειαζεται καμια μα καμια μετατροπη παραξενη στραβωματα ξηλωματα κοψε ραψε κτλ...
υπαρχουν οι καταλληλες βασεις που πρεπει να βρεις και καθεται κουτι....
αλωστε το caldina ειναι ενα ωριμο avensis που το αβενσις ειναι ενα ωριμο καρινα... και τα 2 φορουσαν 4afe που σημαινει εχουν ιδια ραμφη μηκος πλατος κτλ κτλ...
ετσι και η 101/111. ιδιες διαστασεις με τα καρινα αβενσις λογω 4afe...
το να κατσεις να κανεις πατεντες και να προσαρμοσεις τις βασεις του 1600 δεν θα καταφερεις τπτ γιατι ειναι πολυ μαλακα τα λαστιχα τους και γενικα πιο αδυνατες και ειναι επιφοβο να τις αλαζεις συχνα.....
μπορεις να βρεις βασεις διλιτρες απο σελικα κτλ κτλ
η να τυχει να συνεργαστεις με τον μακατο ο οποιος θα μπορεσει λογικα να στις κατασκευασει (εκατσε και το χωρεσε σε yaris)
ΥΓ προσπαθησε να βρεις σασμαν απο MR2 turbo SW20 LSD... (πληρωσε το αξιζει)
θα με θυμηθεις...
__________________
|