Tο αλουμινένιο τεπόζιτο που είχα αναφέρει πιο πάνω, ήταν με σφουγγάρι, έτσι το έδωσα πίσω και έφτιαξα ένα από την αρχή!
Πλέον είναι 20 λίτρων με 2 διαφράγματα κατά μήκος, 2 εγκάρσια και ρήση προς την εξωτερική τρόμπα!
(θα καταλάβετε τι εννοώ απ τις εικόνες!)
Στην τροφοδοσία έχει μπει υψηλής και για την επιστροφή απλό, με έναν ρεγουλατόρο για να κρατάει πίεση σε όλο το κύκλωμα (βασικά λόγω τσιρίγματος του ρυθμιστή πίεσης βενζίνης το έβαλα).
Η τάπα είναι από αξεσουάρ σκαφών και έχει πολύ καλή εφαρμογή και σφράγισμα!
Από πάνω (εμπρός αριστερά η επιστροφή, πίσω αριστερά οι αναθυμιάσεις)
Η ρήση που έλεγα
Το υψηλής με ανεπίστροφη για να κρατάει πίεση όταν είναι σβηστό!
Κάπως έτσι θα κάθεται πλέον το τεπόζιτο (περιμένω τις βάσεις για να το στερεώσω)
Και μία με το plenum (τα χωνάκια έρχονταιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι)
Μπορώ να πω με σιγουριά ότι ακόμα και στο πάτημα τέρμα, το αυτοκίνητο άλλαξε εντελώς χαρακτήρα όχι τόσο όσο στην επιτάχυνση, αλλά στην απόκρισή του!