Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #22  
Παλιά 12-09-10, 15:09
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Σήμερα κατάφερα αφού ξήλωσα την μπροστινή βάση μηχανής (σασμαν) να λύσω το downpipe και το τραβήξω έξω όσο γινόταν γιατί είναι και μονοκόματο με την εξάτμιση και βρίσκει και στο σασμαν και δεν βγαίνει εντελώς τώρα, και έλεγξα την ct9 όσο μπορούσα και με φακό είδα και μέσα το κλαπέτο κτλ. Το συμπέρασμα είναι ότι δεν υπάρχει τζόγος στον άξονα και γυρνάει κανονικά και το ρήγμα που είχα δείξει εδώ στο τοπικ είναι το ίδιο με αυτό που είχα δει πριν 3 χρόνια, άρα το αποκλείω και αυτό. Δεδομένου ότι τα λάδια από την αντλία του υδραυλικου στάζουν ποιο πέρα από την ct9 και είναι αδύνατον να μπουν μέσα, τα λάδια που βρήκα στην σωλήνα εισαγωγής αερα (την πλαστική) πρέπει να είναι από τον άξονα της ct9 και τα πετάει απέξω, το ποιο πιθανό είναι να καίει λάδια και να τα έχει παίξει ο άξονας αφού 3 φορές πέρσυ και μια φέτος έχω δει πολλα ντουμάνια από την εξάτμιση σε εκκινήσεις όταν αρχίσει να ανοίγει η ct9, όμως δεν το κάνει συνέχεια! το αμάξι ανεβάζει μια χαρα πίεση και μέχρι τα 160χλμ που πήγα χτες δεν έχανε, τι να πει κανείς! μόνο επειδή ακούγεται ο ήχος σκασίματος ασθενικός δε νομίζω πως αξίζει να αλλάξω τουρμπίνα, τι λέτε? καμια ιδέα κανείς? σε κανέναν να έχει τύχει κάτι ανάλογο?
Απάντηση με παράθεση