Τελικά χτες έπιασα και γεφύρωσα την εισαγωγή (πεταλούδα) με την έξοδο τουρμπίνας αφού βρηκα το μαμα σωληνάκι και το αποτέλεσμα από επιδόσεις ήταν όνειρο! το αμάξι πήγε 0.8 bar από 0.7 ανοιγε πραγματικά μαλιοκούβαρα, πήρε απίστευτη δύναμη λες και ήταν +50 άλογα! και αυτό επειδή δεν είχε ιντερκουλερ και μακριες σωληνώσεις και δεν είχε καθόλου turbo lag. Τωρα κατάλαβα τι σημαίνει turbo lag και τι θα πει ΜΗΔΕΝΙΚΟ! όμως.....όλα καλά μέχρι να αφήσω το γκάζι! μετά απογοήτευση! ο ήχος πάλι λάθος! αντι να ακουω δυνατα και καθαρά το γνωστό σε όλους TRRRRRRrrrrrrrrrrrrrr κάνει σαν ΦΡουυυυυυυυυ λες και έχει βουλώσει κάτι, σαν να χάνει κάτι η φτερωτή της τουρμπινας, ο ήχος ζούφιος και κούφιος, χάλια μαύρα! επίσης χτες μετά τα 130χλμ έχασα πίεση μέχρι 0.4bar μέχρι τα 160χλμ που έπιασα. (αυτό χωρίς το γεφύρωμα). Τελικά έβγαλα την σωλήνα εισαγωγής αέρα και τι να δω??? η αντλία του υδραυλικού χάνει λάδια μάλλον όχι λίγα, το δοχείο στο ΜΙΝ και μπήκαν μέσα στην τουρμπίνα και στην φτερωτή!!! βρήκα παχύ στρώμα λαδιου μαύρο σαν την πίσα που είδα και έπαθα να τα καθαρίσω, τα ίδια και στην σωλήνα και παντού!!! η φτερωτή γυρίζει άνετα και δεν έχει τον παραμικρό τζόγο! να υποθέσω ότι γέμισε μέσα λαδια και έπηξαν και γιαυτό έχω το πρόβλημα? δυστυχώς το μαντέμι της δεν μπορώ να το δω είναι μονοκόματο το downpipe με την εξάτμιση και δεν λύνει! παραθέτω και φωτο με το bypass.
