Γιαυτό μερικοί που βάλανε μοτερ 4A-GZE ή 3S-GTE αλλά ακόμα και 4E-FTE προτιμούσαν τα μαμά intercooler από πάνω! και αεραγωγό στο καπό! γιατί τώρα αν ήταν έτσι θα είχα 4 σφιχτήρες και 2 γωνίες και τώρα έχω 14 σφιχτήρες, 4 κολλήματα και άπειρους σύνδεσμους και γωνίες, έχασα και το μέτρημα! άντε να βρεις τι σκατα είναι το πρόβλημα!!! αλλά για να είμαι σίγουρος και να μην πετάγονται κολάρα από την πίεση (που λείπει η σκάστρα) θα αλλάξω το λαστιχάκι της και θα την ξαναβάλω πάνω και θα το δω μετά.
|