χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος συνήθως λένε ότι αν είναι από τσιμουχάκια βαλβίδων το κάνει κυρίως και στο ρελαντί, αλλά όπως και να έχει πάντα αυτά αλλάζουμε πρώτα επειδή είναι φτηνη επισκευή, ένας φίλος άλλαξε με κόστος 80 ευρώ! και μετά ψάχνουμε τα άλλα, επίσης ψάχνουμε καλά για διαροές, δες και ανάμεσα στο καπάκι του μοτερ και στο διανομέα, υπάρχει ένα δακτυλίδι oring εκεί και πολλές φορές χαλάει και χάνει, εγώ το έχω αλλάξει. Τουλάχιστον όσο μπορείς να μειώσεις ότι καίει ή χάνει για να μην σου μειώνονται τόσο πολύ τα λάδια, με τόσα πολλά χλμ όλο και κάτι θα χάνει κάπου!
|