Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS
Λογικα καθε αμαξι πρεπει να το μετρας με την ταχυτητα που ειναι πιο κοντα στη σχεση μεταδοσης 1:1. Η TS φοραει το σασμαν με κωδικο c64 και οι σχεσεις μεταδοσης ειναι :
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_C_transmission#C64
Από όπου φαίνεται ότι η σχεση κοντα στο 1:1 είναι η 5η που εχει 0.916:1.
Μπορει να τα λεω και λάθος αλλα νομιζω καπως ετσι παει
|
Εχεις απολυτο δικιο,φιλε μου!Επειδη ομως η διαφορα στη σχεση μεταδοσης ειναι πολυ μικρη απο το 1 σε 5η και 4η,γι'αυτο και ολοι δυναμομετρουν με 4η σχεση,ωστε να μην ζοριζεται και υπερθερμενεται ο κινητηρας!Φαντασου να θελεις να ρυθμισεις αβανς και VVT στο dyno ταυτοχρονα και σκεψου ποσα πατηματα εχεις να κανεις!Δεν εχω ακουσει και δεν εχω δει ποτε σε 2ZZ να πατανε με 5η!Τωρα θα μου πεις στην Ελλαδα ζεις,οπου εχω ακουσει πραματα και θαματα απο διαφορους tuners...