
04-08-10, 23:10
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κατά πρώτον, στην facelift που έχω δει την καταγραφή από το scangaugeII μέγιστου αριθμού στροφών κανά-δυο φορές, ήταν στις 8340 και 8370. Οι αποκλίσεις στην καταγραφή της μέγιστης τιμής είναι φυσιολογικές, δεδομένου ότι το συγκεκριμένο όργανο διαβάζει "στιγμιότυπα" από την ECU με επιλεγμένο ρυθμό (αργό, κανονικό, γρήγορο) και εγώ έχω επιλέξει τον κανονικό.
Αντίστοιχη καταγραφή είχα κάνει και με την pro facelift την οποία δεν θυμάμαι σίγουρα, αν και έχω την εντύπωση ότι οι τιμές ήταν αντίστοιχες.
-
Για το θέμα "αλλαγή 2ας στο lift" που έθεσε ο Παύλος, θεωρώ πως είναι μία πονεμένη ιστορία για τα κιβώτια... Και στην pro facelift και στη facelift. Η "πιεσμένη" αλλαγή που πρέπει να γίνει για να μείνει ο κινητήρας στο lift κάνει τον επιλογέα να "σφίγγει" (ακόμα και με το short shift, και πιο έντονα ίσως) με αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές ή να χάνεται η αλλαγή, ή να γίνεται συνοδευόμενη από ανατριχιαστικούς ήχους.
-
Ενδεδειγμένη λύση -και απόλυτα ασφαλής- είναι το ανέβασμα του κόφτη στροφών στις 9000σαλ, όπου ο εργοστασιακός εγκέφαλος διαθέτει χάρτες για την ασφαλή λειτουργία του κινητήρα. Το κέρδος των 600σαλ, όσο μικρό και αν φαίνεται, είναι αρκετό για να κάνει δυνατή την "απίεστη" αλλαγή σε 2α μέσα στο lift.
-
Υπάρχει, βέβαια, και άλλη λιγότερο hardcore λύση, αλλά δεν είναι της παρούσης... Ακόμα καλύτερη, βέβαια, αυτή του κομπρέσσορα, του οποίου η ροπή καλύπτει το "πρόβλημα" και το κενό του lift.
-
Ακόμα μία λύση, φυσικά, είναι η αλλαγή των σχέσεων του κιβωτίου καθώς και της τελικής σχέσης ώστε το κιβώτιο να γίνει περισσότερο "κλειστό" (οι σχέσεις πολύ κοντά η μία στην άλλη), αλλά μιλάμε για ένα κόστος της τάξης των 3.000€ περίπου, χωρίς εργασία και λοιπά ανταλλακτικά...
-
Εν κατακλείδι, πιστεύω πως η TS δεν είναι αυτοκίνητο φαναροκυνηγός. Η μεγάλη της δύναμη είναι τα ανοιχτά κομμάτια και στις αλλαγές 2η->3η, 3η->4η, 4η->5η και 5η->6η: ο κινητήρας είναι διαρκώς μέσα στη δύναμη, η επιτάχυνση είναι διαρκής και αυτός που σου κολλάει, απλά σε ... ακολουθεί.
Πάνος.
ΥΓ: Δοκιμές επιτάχυνσης θεωρώ πως πρέπει να γίνονται πάντα με το TCS απενεργοποιημένο.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|