Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Φαντάζομαι ότι αυτό συμβαίνει μόνο στις pro-f/l TS. Εγώ προσωπικά εφόσον η 1η κοφτιάσει ή είναι πολύ κοντά να το κάνει, η αλλαγή σε 2α μέσα στο Lift είναι δεδομένη. Εκείνο που τις περισσότερες φορές δεν επιτρέπει κάτι τέτοιο είναι το κακό (τις περισσότερες περιπτώσεις) οδόστρωμα το οποίο δεν προσφέρει καλή πρόσφυση με αποτέλεσμα όταν μπαίνει η 2α το esp να μπαίνει σε λειτουργία (κόβοντας γκάζι) και να μην αφήνει τους τροχούς να σπινιάρουν με αποτέλεσμα όταν πλέον οι τροχοί βρουν πρόσφυση η 2α να έχει πέσει εκτός lift... Συμβαίνει και σε άλλους με f/l TS αυτό που αναφέρω; Θοδωρή;
|
Θα συμφωνήσω με τον Ανδρέα, και εμένα τις περισσότερες φόρες οι αλλαγές είναι μέσα στο λιφτ,χωρίς να απενεργοποιήσω τίποτα.Πολύ λίγες είναι εκτός.Να διευκρινίσω ότι είναι στο λιφτ οριακά + 50 στροφές και λίγες φορές λίγο καλύτερα.
Επίσης και εμένα ο κοφτής είναι κάπου στις 8400.