Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #28  
Παλιά 24-07-10, 22:34
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 397
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από termagazis Εμφάνιση μηνυμάτων
δεν εχει τυχει να ασχοληθω με κατι τετοιο κ δεν ξερω κατα ποσο μπορει να αλλαξει οπως ειναι.μιλαω γενικα τι γινεται μια κ σε πολλα αυτοκινητα χρειζεται να κατεβει το μοτερ
Επειδή λοιπον τα έχω ζήσει, σου λεω πως σε κανενα δεν χρειάζεται να κατεβει μοτέρ και αλλαζει οσο ευκολα αλλαζει και ο ιμαντας, με την μονη διαφορά οτι πρεπει να κανεις μετα στεγανοποίηση τον καθρεπτη με φλατζόκολλα!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδια ξερουμε τιποτα για τις αλυσιδες χρονισμου στα vvt-i μας? Αλλαζονται? Αν ναι καθε ποτε? Εχει αλλαξει κανεις, και αν ναι στα ποσα χιλιομετρα? Τι παρουσιαζει αν θελει αλλαγη? Ξερετε τιποτα?
Και επειδή το θέμα δεν ξεκινησε με τι ΠΙΣΤΕΥΕΙ ο καθένας για τις διαφορες μεταξύ Ιμαντα και Καδένας, αλλά η απορία σου αν αλλάζει σε ποσα χλμ κλπ...μηπως θέλεις να αλλάξουμε και τον Τίτλο του θέματος???
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 24-07-10 στις 22:43.
Απάντηση με παράθεση