Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #65  
Παλιά 24-07-10, 20:44
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Σήμερα έκατσα και έλυσα ταινίες και μονωτικές και είδα τα καλώδια προσεκτικά! σύμφωνα και με το παραπάνω σχέδιο που έχω βάλει από το ignitor (ηλεκτρονική) ένα καλώδιο χρώματος μαύρου είναι που δίνει το σήμα για το στροφόμετρο (αυτό ήταν κομμένο εκεί) ενώ θα έπρεπε να είναι μέσα σε πλεξούδα και να καταλήγει σε κάποια από τις φύσες στο καντράν! επίσης διακλαδώνεται και πάει και στην φύσα διάγνωσης (σύμφωνα με το σχέδιο πάντα). Το καλώδιο λοιπόν (που μου το υπόδειξε και ο γνωστός ηλεκτρολόγος) γιατί εγώ το είχα συνδεσει στην επιστροφή της ECU!!! και μου την είπε, είναι το σωστό και πάει κοντά στο καντραν. Μου μένει να βρω που πρεπει να συνδέεται και σε ποια φύσα που είναι στο καντραν! Αν το βρω αυτό τότε αν βάλω καντραν από corolla 1600 4A-FE (δλδ το μοτερ να είναι με διανομέα κανονικό με ράουλο) και όχι με 2 διπλους πολλαπλασιαστές σαν το 4E-FE, θα παίξει!!! σχέδια για την καλωδίωση την εσωτερική ξέρει κανείς που θα βρούμε????




και για να καταλάβετε καλυτερα το μοτερ 4Ε-FTE, 4A-FE και 4Ε-FE δείτε στις παρακάτω φωτος τι διανομέα έχουν! τα 2 πρώτα έχουν κανονικό με ράουλο ενώ το άλλο έχει 2 πολλαπλασιαστές και παίρνουν τα 2 μπουζοκαλωδια ο καθενας και δεν έχει ράουλο!!! έτσι έχει διαφορά στο σήμα με αποτέλεσμα να μπορεί να δείξει το στροφόμετρο! η λύση είναι ειδική πλακέτα μετατροπης σήματος ή αλλιώς το σωστο καντραν ή εστω αλλαγη στο εσωτερικό στροφόμετρο! ΑΝ το καλωδιο πηγαινε μέσα στην φύσα!
http://www.bajanchameleon.com/built_5e_b.jpg



και το 1600 4Α-FE

http://carphotos.cardomain.com/ride_...0003_large.jpg

http://new.toyotateambelgium.be/cpg/...-09-18_599.jpg

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 24-07-10 στις 20:58. Αιτία: Συγχώνευση posts
Απάντηση με παράθεση