Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #13  
Παλιά 24-07-10, 16:38
thomas620 Offline:
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: corolla g6
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
thomas620 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από davarisx Εμφάνιση μηνυμάτων
Eγω ξερω ενα πραγμα μαμα μοτερ δεν πειραζεις καδενα ποτε,τουρμπατα και γενικα πολυ πειραγμενα μοτερ θες αλλη καδενα.αυτα μου ειχε πει και εμενα ενας παλιος μηχανικος της Toyota.
Eκτος αυτου η toyota εχει φοβερη τεχνογνωσια πανω στους κινητηρες και τι εννοω και τα opel καδενα εχουνε αλλα αν τα βαλεις διπλα-διπλα το ενα δουλευει σαν τρακτερ και το αλλο λες και εχει ιμαντα.

θα συμφωνησω και εγω!οι μικροι κιτρινοι φιλοι μας σιγουρα ξερουν γιατι εβαλαν καδενα στους vvt κινητηρες,και αφου αποφασισαν να βαλουν καδενα κατι ξερου παραπανω.δεν θα εβαζαν καδενα εαν επαρκουσε ο ιμαντας.εξαλλου εαν ο ιμαντας ''μουσκεψει'' λαδι απο την τσιμουχα στροφαλου η εκκεντροφορου τοτε βγαινει αχρηστος.μεχρι σημερα δεν εχω δει κανενα κινητηρα vvt-i να χρειαζεται αλλαγη καδενας εδω και 11 χρονια.εαν ξερει καποιος ας με διορθωσει!!
__________________

There's got to be just more to it than this
Or tell me why do we exist
I'd like to think that when I die
I'd get a chance another time
And to return and live again
Reincarnate, play the game
Again and again and again.
Απάντηση με παράθεση