
23-07-10, 23:39
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vaggosss1
...πολυυυ δυσκολα παντος
κοβοντε και τα 2...
|
Έχω την εντύπωση πως η αλυσίδα κόβεται σαφώς δυσκολότερα από έναν ιμάντα ελαστομερούς -με ό,τι άλλο περιέχει μέσα, ακόμα και ίνες κέβλαρ ενίοτε-. Μπορεί να κάνω και λάθος -που δεν νομίζω-.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vaggosss1
...για να κοπει ο ιμαντας πρεπει να εχεις πανο απο 300.000
χιλιομετρα και το αμακσι να ειναι 20ετιας+...σε κατι λαντα και τετοια
κοβοντε οι ιμαντες...σε κανενα <καινουριο> δεν εχει δει
να κοπει ιμαντας!
|
Μου έχει κοπεί ιμάντας σε αυτοκίνητο τετραετίας -τότε- και δεν ήταν καμία μπακατέλα. Το μοτέρ ήταν Mitsubishi και χρειάστηκε 16 βαλβίδες, άλλους τόσους οδηγούς και μερικά κοκοράκια μετά το συμβάν. Και τα χιλιόμετρα που είχε διανύσει ήταν 70.000 (και η εταιρεία είχε δώσει εσωτερική οδηγία για αλλαγή κάθε 60.000km). Οπότε, μην τα ισοπεδώνουμε όλα...
Το γεγονός πως η συντριπτική πλειοψηφία των κινητήρων μοτοσυκλετών -που κάθε άλλο παρά αργόστροφες είναι- χρησιμοποιεί καδένα για την κίνηση των εκκεντροφόρων, δεν είναι καθόλου, μα καθόλου τυχαίο.
Από εκεί και πέρα, περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|